دو قدم مانده به صبح

سلام خوش آمدید

معرفی کتاب «رهایی از زندان ذهن»

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳ ق.ظ

رهایی از زندان ذهن نام کتابی است از کاترین سوتکر و متیو مک کی که توسط امید خواجه محمودآبادی و ساره حسینی عطار ترجمه شده است.

این کتاب در 129 صفحه و توسط نشر شمشاد به بازار نشر ارائه شده است. برای خرید نسخۀ الکترونیکی کتاب از فیدیبو و طاقچه روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

جملۀ معروفی در مورد ذهن هست که می‌گوید ذهن خدمت‌کاری خوب و اربابی بی‌رحم است. اگر کنترل عملکرد ذهن‌تان را در اختیار نداشته باشید و آن را به درستی تربیت نکنید، به جای اینکه  ماشین فکر کردن و ایده‌پردازی و نتیجه‌گیری‌های درست باشد، تبدیل به ماشین تولید توهم و افکار منفی و پراکندگی و پریشانی می‌شود. تا حالا به این نکته فکر کرده بودید؟

کتاب رهایی از زندان ذهن برای همین منظور نوشته شده است که یاد بگیرید چگونه افکار خود را ببینید و آن‌ها را تغییر دهید. الگوی فکری من و شما دقیقاً همان چیزی است که روی تمام تصمیم‌های زندگی ما سایه انداخته است.

شما در این کتاب یاد می‌گیرید از چشم‌اندازی دور به مشاهدۀ ذهن‌تان بنشینید.
وقتی از تعصب نسبت به ذهنیت‌هایتان دست برمی‌دارید، آن‌ها تسلیم می‌شوند و شما اماده هستید که الگوی فکری‌تان را عوض کنید. در این صورت است که به آرامش و احساس امنیت بیشتری دست می‌یابید. در بخش اول کتاب یاد می‌گیرید چه طور افکارتان را بشناسید و آن‌ها را مشاهده کنید و چگونه فکرتان را تغییر دهید.
در بخش دوم کتاب، به نقش و تأثیر این افکار در زندگیتان پی می‌برید. وقتی فریب افکارتان را نمی‌خورید و آن‌ها را به دقت شناسایی می‌کنید و می‌دانید که عملکردشان چیست و قرار است چه کار کنید، موفق می‌شوید که نفوذ آن‌ها را در زندگی‌تان کاهش دهید.
بخش سوم کتاب به این موضوع می‌پردازد که چه طور می‌توانید یک فکر را مشاهده کنید، بدون این که درگیر محتوای آن شوید. این کتاب، روش‌های نوین و خلاقانه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد تا ذهن‌تان مانند یک خدمت‌کار تحت فرمان شما عمل کند.

اگر موافقید، شروع کنید.

آیا تجربه‌ای در همین زمینه دارید؟ آن را در قسمت کامنت‌ها بنویسید.

در همین زمینه:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دو قدم مانده به صبح
آخرین نظرات